آهنگ جدید مجید خراطها بنام شاید
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان برترین رسانه دانلود موزیک و آدرس barooonava.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد


آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 158
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 7

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :
آهنگ جدید مجید خراطها بنام شاید
آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مجید خراطها بنام شاید

( ترانه : مجید خراطها / آهنگ و تنظیم : حمید احدی )
( مجید خراطها ازدوستداران خود خواست که پس از شنیدن قطعه جدیدش که شاید نام دارد، )
( به سبک کاوراصلی این کار، با چشم هایی بسته عکس سلفی بگیرند و برایش ارسال نمایند. )
(  آدرس اینستاگرام : majidkharathaoriginal  دایرکت یا تگ کنید. )
 ( رسانه فرهنگی بارون آوا با حضور بهترینها )
آهنگ جدید مجید خراطها بنام شاید . دانلود آهنگ جدید مجید خراطها بنام شاید ،  موزیک باران ، رسانه فرهنگی بارون آوا ، بارون آوا baroonava.com



متن آهنگ جدید مجید خراطها بنام شاید :

چشماتو وا کن، من رو به روتم
هنوزم کل دنیا رو نمی‌دم با تار موتم
حالا که چشمتو بستی به اشکای من عادت کن
یا چشم وا کن دلم خوش شه خودت حالا قضاوت کن
شاید چشماتو وا کردی و دیدی
دروغ بود هرچی که از من شنیدی
کجایی که با این چشمای خیسم
ببینی پشت عکسات می‌نویسم
شاید از بودن من خسته بودی
که تو این عکس چشاتو بسته بودی
تو این عکسم چه بد افتاده بودم
از اونرور از چشات افتاده بودم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها بنام شاید

♫♫♫♫♫♫

چشماتو واکن حالا که هستم
نیستی تو بارون، عکست تو دستم
پاتوق همیشگیمون تا دلم می‌گیره می‌رم
قاب عکست توی دستم عکس تنهایی می‌گیرم
شاید چشماتو وا کردی و دیدی
دروغ بود هرچی که از من شنیدی
کجایی که با این چشمای خیسم
ببینی پشت عکسات می‌نویسم
همون جای قدیمم با چه حالی
من و بارون و عکست جات خالی
می‌ام پیشت گلم حتما به زودی
هوا بارونیه‌ای کاش بودی
شاید از بودن من خسته بودی
که تو این عکس چشاتو بسته بودی


برای دانلود روی گزینه Download مورد نظر خود کلیک راست کنید و بعد گزینه Save Target As یا Save Link As را بزنید
 

لینک مستقیم :

«آهنگ جدید مجید خراطها بنام شاید...»

 

 

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

Download


تعداد بازدید از این مطلب: 262
برچسب‌ها: آهنگ جدید مجید خراطها بنام شاید , دانلود آهنگ جدید مجید خراطها بنام شاید , متن آهنگ جدید مجید خراطها بنام شاید , کد پیشواز ایرانسل آهنگ جدید مجید خراطها بنام شاید , کد پیشواز همراه اول آهنگ جدید مجید خراطها بنام شاید , کد وبلاگ آهنگ جدید مجید خراطها بنام شاید , آهنگ مجید خراطها شاید , مجید خراطها شاید , مجید خراطها آهنگ شاید , دانلود آهنگ مجید خراطها شاید , Majid Kharatha - Shayad , آهنگ بی کلام مجید خراطها , آهنگ زنگ مجید خراطها , عیدی مجید خراطها , عیدی 94 مجید خراطها , آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید , آهنگ جدید مجید خراطها , آلبوم جدید مجید خراطها , آلبوم 94 مجید خراطها , من و بارون و عکست جات خالی , آهنگ من و بارون و عکست جات خالی , آهنگهای مجید خراطها , فول آلبوم مجید خراطها , آهنگ مجید خراطها , مجید خراطها موزیک , جاست مجید خراطها , سایت رسمی مجید خراطها , دوستداران مجید خراطها , عاشقان مجید خراطها , مجید خراطها , شاید , آهنگ شاید , آدرس اینستاگرام مجید خراطها , دانلود آهنگ مخصوص ماشین , دانلود آهنگهای فروردین94 , آهنگهای جدید فروردین 94 , آهنگ جدید شاد , آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید , آهنگ , موزیک , موزیک باران , رادیو جوان , رادیو باران , رادیو بارون , بارون , باران , آوای باران , آوای بارون , بارون آوا ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : sajjad
تاریخ : پنج شنبه 13 فروردين 1394
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
سلام.در این وبلاگ جدید ترین آهنگ های روز قرار میگیرد.به دلیل بروز بودن وبلاگ از تمامی صفحات دیدن نمایید.منتظر نظرات و پیشنهاد های شما هستیم. با تشکر بارون اوا
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید